Jdi na obsah Jdi na menu
 


Vážení florbaloví přátelé
 
Projekt jednotných oddílových dresů pro mládež se snad chýlí k úspěšnému konci. Přeposílám vám dopis od Karla Myšáka se všemi podrobnostmi. Během tohoto, maximálně během příštího týdne by se mněl zastavit na tréninku tak, aby si každý hráč vyzkoušel svoji velikost dresu.
Jenom poznámka - naše "kocouří" dresy byla iniciativa Arnošta a moje, aby kluci nemuseli mít případně na zápasy rozlišováky. Pokud je florbal opravdu baví a chtějí ho i nadále hrát za TJ JM Chodov, musí mít od příští sezóny tyto nové dresy.
 
Doufám, že to všichni pochopí.
 
S pozdravem     Michal Cvrk
 

Věc: Projekt nové dresy pro všechny hráče/hráčky našeho klubu
v Praze dne 1. 4. 2009                                                                  
Vážení rodiče, vážení hráči,                                                                                             
dovolte nám, abychom Vám představili projekt „dresy 2009“. Už delší dobu uvažujeme o vylepšení stávajícího neutěšeného stavu dresů v mládežnických týmech našeho oddílu. S nárůstem počtu našich týmů jsme se rozhodli tento velký projekt realizovat a dát jeho uskutečnění velkou prioritu.
Hlavním cílem projektu je sjednocení designu všech dresů v mládežnických týmech, nalezení silného partnera - výrobce sportovních dresů a samozřejmě posílení klubismu a vztahu hráčů k Chodovu. Také chceme, aby každý hráč/hráčka měl/a dres se svým jménem na zádech!

Při zadání projektu jsme oslovili 6 firem, které se zabývají výrobou a potiskem sportovních dresů. Hlavními kritérii při výběru byly design dresu, cena a nabídnutá sleva, termíny dodání, možnosti průběžného doplňování dresů, úroveň zpracování nabídky a dlouhodobost budoucí spolupráce. Na trenérské radě jsme pak v kolektivu trenérů mládeže vybrali po pečlivém zvážení pro spolupráci dánskou firmu Hummel, která měla eminentní zájem vstoupit do florbalového prostředí v ČR. Firma Hummel je silný výrobce sportovního textilu a sportovní obuvi především pro házenou a florbal a věříme, že spojení s naším klubem jí pomůže prosadit se i v českém florbalu.

 Realizace projektu
A.    Na trenérské radě jsme se shodli na tomto modelu:
- každý hráč si od klubu koupí svůj dres
- každý hráč si objedná dres v takové velikosti, aby v něm 3-4 roky mohl hrát
- každý hráč si vybere číslo dresu a náhradní číslo (duplicity se budou řešit dohodou)
- dres je majetkem hráče
- za ztrátu/poškození dresu tedy logicky ručí hráč
                      

B.    Finanční model
- cena dresu obsahuje originální Hummel dres (Still Authentic, barva true blue), originální Hummel trenýrky/bermudy (se všitými slipy, barva true blue), originální Hummel stulpny (Spain, barva true blue)
- čistě nákladová cena celého kompletu po všech vyjednaných slevách je 485,- Kč + doprava
- cena potisku dresu a trenýrek čísly, logy, jménem (personifikace) je cca 180,- Kč
- potisk dresu hradí za hráče klub
- hráč za celý komplet platí 500,- Kč a dres se stává jeho majetkem (tedy při životnosti dresu 4 roky je to 125,- Kč za 1 sezónu)
C.    Další kroky
- v následujících dnech budou na trénincích k dispozici vzorové dresy pro vyzkoušení velikostí
- trenéři budou sepisovat objednávky hráčů na velikost dresu, číslo dresu (případně náhradního čísla) a vybírat finanční hotovost 500,- Kč za dres
- po finalizaci objednávek zadáme dresy do výroby firmě Hummel (odhad 3-4 týdny)
- poté se dresy potisknou (odhad 2-3 týdny).
- potom trenéři vydají každému hráči dres na tréninku proti podpisu

Tento projekt je po fanouškovských předmětech (www.florbalchodov.cz/eshop) dalším krokem směřujícím k posílení image klubu a k silnějšímu vztahu hráčů k našemu klubu.

Za TJ JM Chodov
                                                                               
                        Karel Myšák
                              sekretář oddílu